Nieuwsbrief maart 2024

BLIK OP DE TOEKOMST!”

De beste manier om je toekomst te voorspellen is haar zelf te creëren. In de toekomst kijken kunnen we niet, maar het is wel goed om alvast na te denken over later, zeker nu professionele zorg niet meer vanzelfsprekend is. Op woensdagavond 13 maart om 19.00 uur vertelt wijkverpleegkundige Jeannet Kleine Schaars wat U nu al kunt regelen om goed voorbereid de toekomst in te gaan. Notaris Margreet Procee komt deze avond uitleg geven over het levenstestament. Ton Keesom geeft tips en adviezen om op een leuke manier in beweging te blijven. Aan het eind van de bijeenkomst wacht U nog een verrassende goodybag om mee te nemen naar huis. Het belooft een interessante avond te worden. Ook niet leden zijn van harte welkom. Wij hopen op deze avond ook jonge senioren te begroeten. Toegang: Gratis, inclusief een kop koffie of thee. Aanvang: 19.00 uur in KulturhusTrefpunt. Aanmelden: Vóór 1 maart, door te mailen naar het secr. KBO: corryherenbrink@gmail.com of telefonisch 0572381602. Wees er snel bij want vol = vol!

ONTMOETEN EIGEN DORP In de maand maart wordt U ook deze bekende zondagmiddag activiteit aangeboden op 10 en 24 maart van 14.30 uur tot 16.30 uur in de recreatiezaal “De Plantage” van ZGR Stevenskamp. Deze middag is voor iedereen die even wat anders wil, zowel de bewoners van ZGR Stevenskamp, als mensen uit het dorp Heeten zijn hier welkom.

KAART EN SPELMIDDAG Ook in maart is er elke woensdagmiddag van 14.00 uur tot 16.00 uur in het KulturhusTrefpunt gelegenheid om te kaarten of rummicub te spelen. Ook hier bent U welkom en staat de koffie en/of thee klaar. Vooral in de wintermaanden is het een gezellige bezigheid. Ook niet leden zijn welkom. U mag alleen komen, maar ook met een buurvrouw, buurman, vriend of vriendin. Kom gerust eens een kijkje nemen. Het is altijd heel gezellig.

BLIK OP DE TOEKOMST!”

RENSKE KRUITBOSCH

Woensdagmiddag 20 maart komt Renske Kruitbosch naar KulturhusTrefpunt .

Zij is onderhand een zeer bekende columniste en schrijft elke dag een column in De Stentor.

Hier vertelt ze op een humoristische wijze hoe ze tegen allerlei zaken aankijkt.

Kosten € 5,00 p.p. Aanvang 14.00 uur

Iedereen is welkom.

Dit is inclusief een kopje koffie of thee.

DE DIGITALE HUISKAMER Ook in maart is de “Digitale huiskamer” op donderdag 7 en 21 maart tussen 10.00 uur en 12.00 uur in KulturhusTrefpunt. Iedereen met vragen over het werken met digitale middelen zoals de telefoon, tablet of computer kan hier terecht. De samenleving digitaliseert steeds verder en daarom is het heel belangrijk, dat U weet hoe de digitale wereld werkt. Ook voor de “Heeten App” kunt U hier terecht. Het is een vrije inloopochtend waar geen kosten aan zijn verbonden.

FIETSVIERDAAGSE De datums voor de Sallandse fietsvierdaagse zijn bekend. Noteer deze data vast in uw agenda. Wij starten Hemelvaartsdag 9 mei vanuit KulturhusTrefpunt in Heeten. Donderdag 16 mei vanuit  Nieuw-Heeten.    Donderdag 23  mei vanuit Mariënheem.  Donderdag 30 mei vanuit Wesepe.

DE EERSTE VRIJDAG H. Mis Op vrijdag 1 maart is de eerste vrijdag H. Mis van 9.00 uur niet in de kerk maar weer in KulturhusTrefpunt met aansluitend de gelegenheid om samen een kopje koffie of thee te drinken.

VERHUISBERICHT EN MAILADRES DOORGEVEN Het is belangrijk dat U bij verhuizing uw Nieuwe adres aan het secretariaat doorgeeft, mailadres corryherenbrink@gmail.com. Wilt U het ook doorgeven als U naar een aanleunwoning of de Stevenskamp verhuist? Wij kunnen er dan zorg voor dragen dat U het Magazine op het juiste adres ontvangt. Als U een mailadres heeft of een wijziging in uw mailadres heeft geef dit dan ook door!

Secretaresse KBO Heeten: Corry Kleinherenbrink. Tel. 0572381602 mailadres: corryherenbrink@gmail.com.