Nieuwsbrief december 2023

BUSREIS SENIOREN EXPO De Senioren Expo wordt gehouden in de Conference Koningshof te Veldhoven van 16 t/m 21 januari 2024. Dit is de grootste en leukste beurs voor de 50+er. De Senioren Expo heeft een breed aanbod van stands, boordevol info, aanbiedingen en entertainment en nog veel meer voor de 50 +er en dat alles onder één dak. Ook kunt U onder het genot van een hapje en een drankje genieten van diverse bands, orkesten en artiesten. In samenwerking met KBO Brabant is er een speciale busactie voor leden. Leden betalen slechts €10 per persoon voor vervoer en entree. Zo kunt U voor weinig geld een dagje uit! U kunt zich hiervoor opgeven tot en met 30 november 2023 bij het secretariaat van de Senioren van nu van de KBO: Corry Kleinherenbrink, tel. 0572381602, mailadres: corryherenbrink@gmail.com. Zoals U zult begrijpen is dit alles onder voorbehoud van voldoende deelnemers. DE DIGITALE HUISKAMERDe “Digitale huiskamer” is op donderdagmorgen 30 november en in december op donderdagmorgen 14 en 28 december tussen 10.00 uur en 12.00 uur in KulturhusTrefpunt. Iedereen met vragen over het werken met digitale middelen zoals de telefoon, tablet of computer kan hier terecht. De samenleving digitaliseert steeds verder. Ook voor de “Heeten App” kunt U hier terecht. Het is een vrije inloopochtend waar geen kosten aan zijn verbonden.

ONTMOETEN EIGEN DORP In december wordt U deze bekende zondagmiddag activiteit op 3, 17 en 31 december van 14.30 uur tot 16.30 uur in de recreatiezaal “De Plantage” van ZGR Stevenskamp aangeboden. Deze middag is voor iedereen die even wat anders wil, zowel de bewoners van ZGR Stevenskamp, als mensen uit het dorp Heeten zijn hier welkom.

KERSTMIDDAG

De gezellige kerstmiddag is op Woensdagmiddag 20 december om 14.00 uur bij Brasserie Dert13n.Wij beginnen met koffie en een kerstkransje . Ondertussen luisteren we naar het koor “Candlelight” uit Haarle. Tijdens de pauze een consumptie naar keuze.

Na de pauze vertelt Marian Thijssen ons een sfeervol verhaal. De middag sluiten we af met de welbekende koffietafel . De prijs is €20 all in. Opgave graag vóór 16 december. Ook eventuele diëten doorgeven. Dit kan bij Ria tel. 06-27573661 of bij Tonny tel. 06-28191785.

KAART EN SPELMIDDAG

Ook in december is er elke woensdagmiddag van 14.00 uur tot 16.00 uur in het KulturhusTrefpunt gelegenheid om te kaarten of rummicub te spelen. Ook hier bent U welkom en staat de koffie en/of thee klaar. Vooral in de wintermaanden is het een gezellige bezigheid. Ook niet leden zijn welkom. Kom gerust eens een kijkje nemen.

VERHUISBERICHT EN MAILADRES DOORGEVENHet is belangrijk dat U bij verhuizing uw Nieuwe adres aan het secretariaat doorgeeft, mailadres corryherenbrink@gmail.com. Wilt U het ook doorgeven als U naar de Stevenskamp verhuist? Wij kunnen er dan zorg voor dragen dat U het Magazine op het nieuwe adres ontvangt. Als U een mailadres heeft of een wijziging in uw mailadres heeft geef dit dan ook door!

Secretaresse KBO Heeten: Corry Kleinherenbrink. Tel. 0572381602.